Worts service anyone would get !!!!!! They would recommend anything that’s gonna benefit them only. Not you !
Mathieu Lachance
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May 04, 2017
Very helpful. Try their best to help you out.
Vesko Petkov
-
October 17, 2019
Incompetent.
Roxanne Lallemand
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April 10, 2025
I would like to express my deep dissatisfaction following recent discussions with Caisse Desjardins. The customer service I received was not only inadequate, but completely out of step with the quality standards I expected from your institution.
Not only was I faced with a blatant lack of support and consideration, but a completely inappropriate and potentially fraudulent request was made of me. I was indeed asked to modify certain information appearing on an official document, which raises serious concerns both ethically and legally.
I would like to point out that Karim offered me excellent service!!
Dominic Boucher
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March 28, 2025
Je suis aller chez desjardins ( endroits ou j’ai mon hypothèque de condos )pour avoir des conseil sur mes projet acquisition d'une maison ou j’ai été reçu par Gabriel Lebrun-Dumas après moins de 30 minute a clairement le déranger monsieur qui ne semblais pas intéresser a m'aider dans mes projet. avant de quitte je voulais faire une transaction dans un compte il ma dit qu'il n’avais pas le temps qu'il avais d'autre rendez-vous et de passer par l’accueil a croire que l'agenda de monsieur a pas 3 minute de libre de plus sur un rdv que j'ai pris il y a une semaine
Our Address
13120 R. Sherbrooke E, Riviere-des-Prairies—Pointe-aux-Trembles, QC H1A 3W2, Canada
Claim Listing: Caisse Desjardins de Pointe-aux-Trembles
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Very helpful. Try their best to help you out.
Incompetent.
I would like to express my deep dissatisfaction following recent discussions with Caisse Desjardins. The customer service I received was not only inadequate, but completely out of step with the quality standards I expected from your institution. Not only was I faced with a blatant lack of support and consideration, but a completely inappropriate and potentially fraudulent request was made of me. I was indeed asked to modify certain information appearing on an official document, which raises serious concerns both ethically and legally. I would like to point out that Karim offered me excellent service!!
Je suis aller chez desjardins ( endroits ou j’ai mon hypothèque de condos )pour avoir des conseil sur mes projet acquisition d'une maison ou j’ai été reçu par Gabriel Lebrun-Dumas après moins de 30 minute a clairement le déranger monsieur qui ne semblais pas intéresser a m'aider dans mes projet. avant de quitte je voulais faire une transaction dans un compte il ma dit qu'il n’avais pas le temps qu'il avais d'autre rendez-vous et de passer par l’accueil a croire que l'agenda de monsieur a pas 3 minute de libre de plus sur un rdv que j'ai pris il y a une semaine